ODGOVOR NA DUPLU PROZIVKU SONATICE

A –

* početak koji skoro uvek zabrljam

B –

* brat

* blog

* Bog – onaj koji je u nama

C –

* cinizam – poslednja odbrana zdravog razuma pred naletom bezobrazluka;

* „Cedevita“ – i grip vam ne može ništa

Č –

* četovanje

Ć –

* ćutanje – nepristajanje na saučesnistvo u ljudskoj gluposti i zlobi

* ćevapi

D –

* deca – oni sa kojima radim, oni koje volim i oni koje još uvek nemam

* duša – ono po čemu bih voleo da me ljudi razlikuju od neljudi

Dž –

* “Joshua tree”, album grupe U2 koji me zalepio za U2

Đ –

* đaci (populacija dece sa kojom najčešće radim)

* Zoran Đinđić

E –

* Evropska unija, kao pojam civilizovanog društva

F –

* fer plej – što je više u životu niskih udaraca, više volim kada neko

igra pošteno

G –

*greh

H –

* hrabrost

* Hogar Strašni

I –

* istina,

* iskrenost,

* prvo slovo imena mog brata

* internet

J –

* jogurt – jedno od omiljenih pića

K –

* kafa – mnogo više od  pića

* koka kola – smtram sebe kokakoličarem

* knjige – izvor samopouzdanja i opuštanja

* kiša

L –

* limunada – nikada ne odbijam

* laž – ne zaboravljam

Lj –

* ljubav

M –

* muzika

* Madonna (posebno, naravno),

* Mađarska – zemljakoju bih voleo da posetim

N –

* Nick Cave

Nj –

* njene oci – od kojih sve pocinje

O –

* oproštaj

Q –

* grupa Queen

P –

* pouzdanost,

* prijatelji,

* pristojnost,

* psovke,

* porodica

* Peti oktobar

R –

* radio,

* razgovor,

* roštilj

S –

* sreća,

* Sarajevo – grad koji sam poslednji put video pre 20  godina

Š –

* šansa – neke sam zauvek propustio

T –

* Thanksgiving – zahvalnost svim dobrim ljudima, mom bratu pre svih

U –

* U2,

* Uspeh

* Uzdah – često me prati

* uteha – trudim se da pružim  drugima, makar onoliko koliko je meni

trebala

V –

* Vojvodina – kao zemlja mog porekla

Z –

* „zašto?” odgovor na ovo pitanje nas čini boljim ljudima

Z –

život

 MB komentari

Oglasi