Oznake

,

Dakle, blog-prozivka. Negoslava je sve objasnila ovde. Ja kopirao sa nečijeg bloga:

  1. odabrani blogeri i blogerke bi trebalo da odogovore na 11 pitanja koja im je postavila osoba koja ih je nominovala

  2. odabrati 11 blogera/blogerki koji imaju ispod 200 pratilaca i označiti ih

  3. obavestiti ih da su nominovani

  4. ne može se označiti ista osoba koja vas je nominovala

  5. napisati 11 činjenica o sebi

Mene su prozvale dve blogerke, pa ću odgovarati na dva puta po 11 pitanja;

Ovo su Negoslavina pitanja (a moji odgovori):

1. verujete li u besmrtnost duše?

verujem, ali ne mogu da zamislim svoju dušu koja gleda bezobrtazluk u oči a ne može da ga raspali pesnicom u glavu.

2. verujete li u kosmičku pravdu?

kosmička, kao i sve pravde, kažu, na kraju pobedi; a na kraju smo
stari,
na kraju život prođe; jedan zanimljiv prevod “Studentske himne” je uradio Slobodan Novaković (ako se dobro sećam); evo samo one najpoznatije strofe (“Gaudeamus igitur…”)

Radosti u mladosti –

To je tvoje doba,

Jer kad prođu mladi dani,

Zar će starost da nas brani

Od hladnoga groba?”

E zato je lepo što pravda postoji (dakle, verujem da postoji), ali bi bilo najlepše kad bi došla na vreme, a ne na kraju.

3. umete li da se borite za svoja prava?

da, uglavnom metodama “da se Vlasi ne dosete”, dakle pre intelektualno mada ne prezam ni od borbe “prsa u prsa”.

4. jeste li nekada saginjali glavu, ako jeste, zašto?

da. radilo se o gonjenju neisplaćenih plata mog bivšeg poslodavca.

5. čega se i da li se i čega stidite?

da, dugogodišnjeg studiranja; ostale stidove sam ispravkama uspeo da prevaziđem.

6. umete li da pocrvenite?

da, još kako!

7. verujete li u večnu ljubav?

imam 39 godina i verujem u 32-godišnju ljubav; toliko godina ima otkako sam je prvi put video; i danas je (iako ne svoju) volim; verujem da će ta ljubav samnom ostariti.

8. da li prema nekome imate dug i ako imate, nameravate li da ga vratite?

da, imam dugove prema ljudima, uglavnom ih vraćam radom, iako su oni novčani;

jedan nenovčani sam se trudio da vratim i godinama rada sam uspeo;

međutim jedan od dugova koji ću vraćati dok sam živ je dug prema srećnoj okolnosti, dug prema poslednjoj, iznenadnoj slamci spasa, o čemi sam već pisao u dvadela.

9. da li neko prema vama ima dug i očekujete li da vam ga vrati?

Nemam osećaj da zadužujem ljude ako sam prema njima čovek, tako da ne očekujem da mi vrate; to ipak ne znači da neki koji bi trebalo da osećaju dug premameni danas nisu prema meni životinje;

one koji mi materijalno duguju uglavnom više ne viđam, a dugovi su ogromni; verujem da će mi se te pare nekako već vratiti; videti nešto ranije napisano o
kosmičkoj pravdi.

10.kolika vam je plata – šalim se, koliko kugli sladoleda obavezno naručujete?

U kornetu dve, u čaši četiri.

11. koliko para vam fali pa da budete kompletno srećni i zadovoljni?

5000 evra da ne budem nesrećan, a o sreći ćemo posle.

jedanaest činjenica o sebi:

– stariji brat

– srećno neuspeli pušač

– pivopija, obožavalac i uživalac svih pelinkoidnih pića, kafoholičar

– život dajem za jogurt

– zaljubljenik u radio (radio-zavisnik), računare i internet

– propustio “Stonese”, Nika Kejva i Madonu u Beogradu, tako da se neću pitati zašto ću nakon smrti goreti u Paklu

– još uvek učim (neformalno)

– nezvanični nastavnik matematike i srodnih predmeta

– sa 36 godina prvi put prešao granicu

svirao violinu jer sam zakasnio za harmoniku

– kao klinac, plašio se pasa; danas obožavam vučjake

Na mojih jedanaest pitanja odgovaraće:

Kampelić, Moonlight girl, Mojra, Bojan, Ikarus, labilna, Panonac, Dušan ex Krepki Mrtvac, Strelka,  Koprivnjak i Trešnjica.

Jedanaest pitanja za odabrane bloger(k)e:

1. Lažete li?

2. Jeste li kao mlađi bili kolekcionar? Čega?

3. Šta od onoga što radite smatrate gubljenjem vremena?

4. Radio ili TV?

5. Ima li nečega što sebi nećete oprostiti?

6. Gde ćete na more kad prvi put budete imali priliku (novaca i vremena, hteo sam reći)?

7. Imate li gramofon ili kasetofon (i šta više volite)?

8. Vozite ili vas voze?

9. Koliko ste vezani za maminu kuhinju?

10. Najstarije koleno u vašoj široj porodici (ako nije tajna koliko ima godina)?

11. Jeste li nekada u životu nešto ili nekoga čekali (ne mioslim ispred prodavnice, naravno)?